Re: StarCraft na linuxe

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Leden 30 07:36:01 CET 2003

Dobrý den,

Dne 30. leden 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> Hmm, zaujimave, pred 4 a pol rokom winex nebol a slo to.

> Bye,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,

Nejsem vůbec zběhlý ve hrách, ale vím, že to rozhodně
jde i pod Wine. Byla to snad jedna z prvních komerčních
her, co jela pod Linuxem. Existuje k tomu asi 30MB patch;
měl jsem doma kdysi tu hru i ten patch, ale příliš nehrál
jsem si s tím...

Zdraví

Oak

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz