Zkusenost? Avaya ETX/ETS PC Card a Avaya PCI adapter

EHP ehp na s4u.cz
Čtvrtek Leden 30 09:08:17 CET 2003

Ahoj,

ja to mam doma (PCI). Co se tyce rozchozeni tak to bylo celkem v pohode,
akorat standardni kernel driver byl moc "ukecanej" takze jsem tam dal novejsi
verzi a byl klid. Funguje to jako normalni PCMCIA na notebooku.

EHP