pppd na Debianu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Leden 29 19:07:16 CET 2003

Dobrý den,

mám na počítači Debian sarge a nechce mi fungovat pppd.

pppd 2.4.1, kernel 2.4.18, jako modem mám Siemens ME45 připojený
přes sériový kabel.

Spojení se naváže v pohodě, ale po nějaké době (30 sekund) začnou pakety
chodit velice pomalu či se přestanou vracet úplně.

Přitom je zajímavé, že na stejném počítači to chodí ve Windows OK,
na jiném počítači (RedHat 6.2) to je taky OK. Provedla se někde něja

Chyba není v mobilu, tipoval bych si na nějakou změnu defaultů, jinak
opatchované pppd v RedHatu a v Debianu, či nějakou chybu mezi klávesnicí
a židlí.

Zkoušel jsem:
- nastavit default-asyncmap
- nastavit malé MTU a MRU (296 i 552) - předpokládal jsem moc vadných
  paketů

lečale nic z toho mi nepomohlo.

Máte někdo nějaký nápad? Chodí ten mobil někomu s Debianem a poslal by
mi konfiguraci?

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>