Automaticke doplneni promenne PATH po startu

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Čtvrtek Leden 30 10:27:21 CET 2003

On Thu, Jan 30, 2003 at 08:32:13AM +0100, Garalda wrote:

> a zase nic, zadna cesta se mi nenastavi :(
> Pri vypisu echo $PATH tam mam porad jen globalni cesty.

Ak som spravne pochopil co chcete, tak si myslim, ze potrebujete vytvorit
subor (presnejsie dva) v /etc/profile.d/ kde jeden bude
mojenastavenia.sh a druhy mojenastavenia.csh
(dva preto lebo sa jedna o dva rozne shelly)
a tu si vsunte svoje nastavenia premennych. Pri kazdom prihlaseni
uzivatela sa Vam tieto subory spustia a Vy mate nastavene premenne ako ste
chceli. Este na zaver, takto to funguje v RH, ale myslim si, ze nieco podobne
bude aj v inych distribuciach.
--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk