Klub uživatelů Linuxu ve Východních Čechách

Jiri Mencak spambox na centrum.cz
Čtvrtek Leden 30 11:01:18 CET 2003

In article <1043910149.23567.12.camel na prog-11.hk.tmapy.cz>, Pavel Lisy wrote:
> Zatim neexistuje, ale mozna by to stalo za pokus. Znam par lidi, ktere
> by to pripadne mohlo zajimat a asi tuto konferenci nectou.
Tak to je perfektni.  Ja bych rozhodne zajem mel.  Nevim sice kam me v
zivote vitr zavane, ale Hradecko bude vzdycky muj domov a rad se tam
budu vracet.  Par lidi se mi ozvalo jeste postou, takze na mensi
komunitu by to uz rozhodne dalo.  Z myho pohledu je super obcas zajit
nekam pokecat o vecech ktery me bavi, bez toho abych se musel stydet za
to, ze mluvim "o pocitacich". :)  Nemusi to bejt zrovna hospoda,
ale jak sem rek, Linux a dobry pivo je idealni kombinace.

Clovek se setka se spoustou zajivavejch lidi a na vymenu zkusenosti
a ziskani novych pratel sou takovyhle setkani k nezaplaceni.

Diky za reakci.

--
Jirka