Doporucte httpd pro RH

Petr Janda janda na mendelu.cz
Čtvrtek Leden 30 13:42:28 CET 2003

Zdravim,
pro obcasne podivani by mozna slo pouzit sh-httpd odkazy na
http://www.stllinux.org/meeting_notes/2001/0719/SH-HTTPD/
potrebuje to inetd, nebo neco takoveho a je to cele psane v shellu. Ja
si podle toho udelal kdysi maly nesmysl, ktery mi na jakykoli pozadavek
vyplivl vzdycky obsah stejneho souboru.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.