Jak tisknout na linuxovy terminal?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Leden 30 14:25:28 CET 2003

Josef Varilek <varilek_linux na nempt.cz> píše v článku
<00af01c2c85e$fecb90f0$011e10ac na joe>...
> na stanici bezi lp_server, ktery hjlida na portu 9100 a vse co potka
posila
> na lpt
>
> na serveru treba CUPS s nastavenim, ze tiskarna je na napriklad
>
> socket://192.168.50.10:9100
>

> cili v CUPSu (ma vyborne webove rozhranui na portu (asi) 631) nastavit
vice
> tiskaren na ip adresy stanic
>
> na stanicich rozjet lp_server
> (pokud pouzivate ltsp projekt, staci zapnout v ltsp.conf - viz
dokumentace)

Dekuji, pouzivam neco takoveho, vykuchany LTSP. Ale mam tam i ICA a ten
potrebuje tiskovy spooler, na ktery se obraci. LPRng je prilis ohromne,
neni neco mensiho, nebo ten spooler taky pokryva lp_server v LTSP?

Omlouvam se za zacatecnicky dotaz, ale s tisky na linuxu jsem zacal teprve
dnes.

JL.