Likvidace ontracku

Milan Kopacka Milan.Kopacka na seznam.cz
Čtvrtek Leden 30 21:49:43 CET 2003

On Wed, 29 Jan 2003 13:21:56 +0100, Ladislav Vaiz wrote:

Dobry den,

> da se nejakym zpusobem dostat na fyzicky zacatek disku, na
> kterem je ontrack? Podle zbezneho pohledu do zdrojaku jadra
> (fs/partitions/msdos.c) se v takovem pripade posune zacatek
> disku. Tim se zacatek stane nedostupny pres /dev/hdX a nejde
> prepsat.

explicitne uvedte geometrii disku na kernelove commandline, treba
hda=2103,255,63 (ale Vase cisla(!)), pak se na detekci ontracku a
ezdrivu a podobnych veci kasle.

> Napada me jedine toto posunuti z jadra odstranit, ale nepripada mi to
> jako ciste reseni.

Hm.. taky reseni, ale vzdycky nemate k dispozici prostredi pro
preklad jadra (napriklad pred instalaci.. :).

  Milan Kopacka