boot disketa pro RH8

Čtvrtek Leden 30 23:27:43 CET 2003

On Thu, Jan 30, 2003 at 10:02:48PM -0000, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> neudělal jsem si %subj% při instalaci a nějak mi zdechl obsah partišny
> /boot. Wokna jsem sice nahodil, ale jen fdisk/mbr. Instalovat celý linux
> znovu nechci, tak pokud někdo sedíte na tlusté lince, prosím o poslání toho
> image (nebo URL kde se dá stáhnout). Rescue režim z RH8 ani MDK9 mi
> nepomohl. Dokonce mi ani nedovolili udělat chroot /mnt/sysimage abych tam
> poštval lilo.
>
> Jo a ještě budu moc rád, pokud mě můžete nakounout co tam mám při bootu
> napsat, když /boot je na hda1 a "/" je na hda7

chroot musite udelat na oddil, kde jsou knihovny a hlavne shell.
Pak pripojite oddil /boot (pripadne na nem znovy vytvorite FS, pokud je
zniceny).

V pripade, ze v /boot mate puvodni jadro, spustite lilo.

Pokud mate /boot cisty, budete muset doinstalovat z RPM jadro (--force).
To muze byt problem, pokud to RPM neni nekde, kam se v rescue rezimu
dostanete.

Az budet mit jadro v /boot, vytvorte si initrd (mkinitrd, jde o
naladovani jbd a ext3 modulu) a spustte konecne lilo.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz