Monitorovani linux

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Leden 30 00:46:08 CET 2003

Vymazal Milan wrote:
> Zdravim
>
> nevite nekdo o softiku kterej by napriklad do html exportoval
> statistiku prenosu dat na routeru pro jednotlive sitovky, protokoly, a
> nebo stanice ?

ntop.

Ve verzi co jsem zkousel (2.1.2) mel problemy se stabilitou, ale
statistika co je schopen generovat (http) je celkem podrobna.

vice viz www.ntop.org

BTW: mrtg (nebo rrtg) je mozno pouzivat i bez SNMP. Je mozno si pro
nacitani dat pripravit svoje vlastni scripty, resp. pouzit nektery co je
v contrib adresari. Takze s tim muzete monitorvat vsechno od teploty
procesoru treba po mnozstvi mnozstvi interuptu na ide0. A ty grafy jsou
celkem pekny.

Bojovník všechno přijímá jako výzvu, zatímco obyčejný člověk
to bere buď jako požehnání, nebo jako kletbu.