Antivir AVG

Petr Prazak prazak na grisoft.cz
Pátek Leden 31 09:56:22 CET 2003

Dobry den,

31.1.2003, Robert Jirik napsal k `Antivir AVG':

> Kdyz uz jste to nakousl - je konkretnejsi info o 7ckove verzi? Slysel
> jsem (z ust Vaseho cloveka na Invexu), ze bude `jen` cmdline verze,
> ktera proscannuje dany soubor.

"Jen" cmdline verzi, co scanuje jeden soubor uz nejakou chvili mame.
Pracuje se na tech dalsich vrstvach, ktere jsou pro kompletni antivirus
nezbytne. Neco se portuje z Windows, neco je samozrejme specificke pro
Linux.

> Plati to? Nebo je i rezidentni? Bude jedna verze pro win a druha pro lin,
> nebo to bude a-la napr. Lingea - oboje v jednom? Uvazujete o nejakem
> primejsim provazani s nejakymi mailservery, napr. postfix, nebo se budou
> muset scannovat soubory mboxu, resp. maildiru?

Samozrejme, ze nezustane u prikazove radky. Rezie se spoustenim neni
nezanedbatelna, takze urcite vznikne demon a k tomu obsluzny program. Co se
tyka napojeni na mail servery, vyuzijeme vsech dostupnych moznosti.

31.1.2003, Milan Kerslager napsal k `Antivir AVG':

> Pak to bude take otazka ceny :), tj. vzhledem ke konkurenci mene nez
> 10kKc/rok.

Ja myslim, ze cena bude velmi konkurenceschopna. :)

--
Petr Prazak
GRISOFT, s.r.o.