Voice over IP

bartel bartel na irix.cz
Pátek Leden 31 11:26:26 CET 2003

Tomas MACOUREK wrote:
> Zdravim a pozdravuji vsechny,
>
> Mam prosbu. Mate nekdo zkusenosti s voice branami (jmenovite OKI
> ViIP-TA). Potrebuji nekde najit jake porty jsou pouzivany pro H323
> protokol (nasel jsem 1300, 1718-20, atd) ale nevim zda je to vse, abych
> mohl branu hodit do vnitrni site.
>
> Diky za kazde info, ci odkaz.

No existuje H323 modul (H323_conntrack...) tak ten resi pouze komunikaci
skrz firewall (insmod ...) na verejne IP,takze pokud chcete komunikovat
z vnitrni site,pres NAT na serveru,musite nainsalovat nakou proxy (napr
microshit netmeeting,ma dynamicke porty a nejen co jste vypsal a pouziva
i pasmo v udp i tcp),dobra proxy je napr. openh323gatekeeper,ma solidni
dokumentaci a funguje.