KMail a new mail notifikace

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Leden 31 12:27:04 CET 2003

Ahoj,

Tak jsem si jen tak pro zajimavost nakonfiguroval KMail pro pouziti pres
IMAP(s), a nefunguje mi new mail notification..ocekval bych, ze kdyz
prijde do INBOXu novy mail, tak ze to bude povazovat za novy mail, ale ono
nic...at zvolim Zvuk, external command, nebo Popup window, ani jedno se
neprovede. Nic moc jsem nevygoogloval, tak se pro jistotu ptam jeste tady,
nez mne to donuti koukat do zdrojaku...to bych zrovna u KDE celkem
nerad...:)

KMail je z KDE 3.0.13-13 z RH 8, jinde jsem to nezkousel, zas tak moc mi o
to nejde, chtel jsem to jen vyzkouset :)

--
JiKos.