Eurotel nemá licenci na Linux / jak na GPRS

Hanuš Adler had na actinet.cz
Pátek Leden 31 11:46:50 CET 2003

Dobrý den,

Je to zřejmě trochu off-topic, ale nemůžu si to nechat jen pro
sebe. Volal jsem do Eurotelu, abych se dozvěděl, jak se z Linuxu
připojím pomocí GPRS do Internetu, a dozvěděl jsem se, že Eurotel
takové připojení nepodporuje, cituji "nemáme na to licenci". Když
jsem žádal upřesnění, na co že nemají licenci, řekla mi slečna,
že nemají licenci na Linux.

Nakonec jsem z ní vyrazil, že prý stačí napsat
AT+CGDCONT=1,"IP","INTERNET"
ale to mi zatím nějak nefunguje.

Pokud náhodou někdo máte GPRS přes Errortel rozchozený, byl bych
vděčný za příslušné konfiguráky, děkuji.

Přeji pěkný den,

Hanuš Adler