SH versus BASH

Filip Hroch hroch na physics.muni.cz
Pátek Leden 31 13:01:45 CET 2003

Ciao

moje rec, portoval jsem ted neco z Linux na Solaris a pouzival jsem
#!/bin/sh ale mel bash konstrukce jako A=$(ls) misto A=`ls` a nestacil
jsem se divit. Bohuzel na druhe strane je fakt, ze bash ma konstrukce
mnohem prehlednejsi. Pekny priklad je spousteni mozilly kdy ten script
musi byt, a je, mimoradne multiplatformni.

FH