boot disketa pro RH8

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pátek Leden 31 14:26:30 CET 2003

Jaroslav Lukesh wrote:

>Zatuhlo to uplne stejne, ale initrd ma 71949 bytes, je to normalni?

Velikost 71kB nemusi nutne znamenat chybu.

Pokud nepotrebujete specielni ovladace (a dohodli
jsme se ze ne), nepotrebujete ani initrd. Zkuste tedy
z cisteho DOSu zadat:

# loadlin vmlinuz root=/dev/hda7 init=/bin/sh

Jinak muzete z rescue rezimu zkusit

# fdisk /dev/hda

a pomoci klavesy "v" a "enter" muzete overit tabulku
rozdeleni disku, fdisk opustite klavesou "q" a "enter".

Zkousel jste ten fsck? Jde Vam hda7 v rescue normalne
pripojit? Pokud byste experimentoval s lilo, pamatujte, ze
do uvodni casti lilo.conf lze zadat parametr "linear" nebo
"lba32" nebo oboji.

Zdravi
OldFrog.