boot disketa pro RH8

Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Leden 31 15:32:34 CET 2003

Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz> píše v článku
<20030130222743.GA5183 na pluto.pslib.cz>...
> Az budet mit jadro v /boot, vytvorte si initrd (mkinitrd, jde o
> naladovani jbd a ext3 modulu) a spustte konecne lilo.

Ano, to pomohlo. Ale puvodni jadro na disku je nejake nakopnute, s tim to
neslo. Nainstaloval jsem tedy s --force z CD1 (stejne tam bylo v rescue)
kernel a par veci okolo a uz to jede.

Diky moc vsem, obzvlaste vam a staremu zabakovi ;-)

Zvlastni ale je, ze i ten chroot mi stavkoval a najednou z niceho nic zacal
fungovat. Asi je to fakt mizernym diskem (vim o mnoha "stehovavych" vadnych
sektorech na nem).

Uz se nedivim supportu redhatu vubec v nicem.

Mimochodem, jak si ted zmenim ovladac videokarty? V RH7.0 stasilo napsat
setup a clovek si mohl prekonfigurovat grafiku. Ted sedim u jineho pocitace
(uz su v Brne) a potrebuji nastavit jinou grafiku. To tam neni nic
dementnejsiho nez xf86config? Jenze ja si grafiku tady nepamatuji presne
:((, ani velikost pameti.

Diky moc za vse, JL.