Dual CPU Tyan

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Leden 31 16:19:51 CET 2003

David Lukaštík wrote:

> Hmm, Abit BP6 fungovala jako dvouprocesor pro Celery. -- Jenze oni ten
> chipset a BIOS vcelku dost tezce upravovali, aby to chodilo. (Pokud si
> matne vzpominam a pokud me pamet neklame, tak byla SMP jen pro Celery.

Ta uprava byla trivialni - stacilo propojit dva vyvody a pridat jeden odpor.
Puvodne jsem to tak provozoval s jakymsi Asusem na sloty, drobnou upravou
na redukci slot/socket a obyc socket Celerony.
IMHO Abit BP6 bezel i s plnymi PII ale muzu se mylit (pred cca dvemi mesici
mi ta deska shorela a tak uz jsem manualy vyhodil)

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)