Matrox G400 DualHead

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Leden 31 16:40:30 CET 2003

On Friday 31 of January 2003 11:30, you wrote:
> [...]

HAL je Hardware Abstract Layer a je to potreba snad pro jejich konfiguracni
nastroje (proto Vam to take jede i bez nej). Mimochodem ten jejich PowerDesk
mi pokazde, co jsem ho pouzil, rozhodil konfiguraci, takze ho radeji
nepouzivam. Mam dualheadovou G550.

Ovladace na matrox.com musi byt i v binarni forme, sam jsem je tam stahoval.

--
z.p.