VNC linux-winxp

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pátek Leden 31 17:49:04 CET 2003

> ... nejsem si jistý tim číslem portu, já tuhle kombinaci provozuju
> taky, ne sice s XPčky, ale taky z widlí na MDK ale používam port
> 5800 a nejsem si nějak vědom toho, že bych ho při instalaci někam

... ještě jsem si vzpomněl, někde tam bylo při spouštění něco
jako číslo konzole, nebo displeje (něco jako display number)
a podle toho to vlastně poslouchalo na 5800-5809 pro 0-9.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek na pbtisk.cz <mailto:synek na pbtisk.cz>   nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......