skytajici xmms

Michal Karas largon na seznam.cz
Pátek Leden 31 19:04:05 CET 2003

Marián Kyral wrote:
> Já vám neporadím, mám podobný problém :-((
> Pokud minimalizuji, nebo maximalizuji okno, tak se mi xmms na chvili
> zastavi. Totéž, pokud myší chytnu posuvnou lištu a posunu obsah okna.
> Ale jen na začátku. Pokud hýbu myší dostatečně rychle, tak to nevadí.
>
> Zajímavé je, že tohle dělají pouze aplikace pro KDE. (konqueror, kate)
> U mozilly si můžu hýbat jak chci a žádný lupanec není. Uvidím jestli se
> to změní po nainstalování KDE 3.1.

Tipl bych si, ze vam nove KDE moc nepomuze. Radsi se mrknete na
nastaveni arts serveru. Je tam jeden posuvnik (myslim ze v druhe karte -
nevim jak se to jmenuje, protoze KDE nepouzivam), ktery by vam mohl
pomoci. Pokud spoustite arts pres artsd, tak jsou to prepinace -F a -S.

A taky muzete zkusit arts uplne vypnout a misto nej dat v xmms jen OSS.
Sice je zvuk krasne cisty, ale nemuzete prehravat vice zvuku naraz. :-(