CVS checkout pri commitu?

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pátek Leden 31 22:56:35 CET 2003

Delal jsem neco podobneho, odchyvala jeden soubor z projektu a pak
posilal postou (samozrejme musim provest export souboruz CVS).
V manualu jsem primo nasel doporuceni delat to tak, ze ten prikaz clovek
spusti na pozadi, pripadne jeste s nejakym sleepem (v tom pozadi).
Je to v dokumentaci nekde v casti administrative files ci podobne.