nepracuje mi applications/x-java-vm v mozille (woody stable)

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Úterý Červenec 1 09:02:42 CEST 2003

On 01 VII 2003, you wrote in cz.comp.linux:

> chtel jsem se zeptat na vec, ktera mi neni zcela jasna. V ebance mi
> funguje v uctu java-script i java-aplet. Kdyz si spoustim ICQ pres
> go.icq.com objevuje se mi, ze nemam plugin tohoto typu
> applications/x-java-vm. Zkousel jsem se divat dselectem v debianu, zda
> mam nainstalovanou javu. Mam nainstalovanu java-common. Copak to ten
> linux po me jeste chce za plugin? Googloval jsem a moc jsem se toho
> nedozvedel. Co to je plugin applications/x-java-vm pro mozillu?

Snad prilis nepohorsi, ze to opisuji z Wokynek ;-), ale pokud si zobrazite stranku about:plugins, objevi
se vam seznam Mozillou nalezenych pluginu - kolikrat jeden plugin je tam zaregistrovan vicekrat -
nevim presne proc. Ja tu mam pro Javu >20 zaznamu a jeden z nich jest:

Java Plug-in 1.4.1_02 for Netscape Navigator (DLL Helper)
MIME typ 	Popis 	Prípony 	Povoleno
application/x-java-vm 	Java Virtual Machine for Netscape 6.x 		Ano

Pokud vy neco podobneho u sebe nevidite, tak zrejme potrebujete na adresare Plugins dat link na ten
spravny soubor (sorry, ale nevim jaky) knihovny Javy.

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague