RedHat 8.0 - X windows - surne

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červenec 1 09:50:08 CEST 2003

Dne út 1. července 2003 08:57 jste napsal(a):
> Hi all,
> Som zaciatocnik v Linuxe (snazim sa vnom programovat v Kylixe (ale k tomu
> sa radsej vyjadrovat nebudem :( ))
> Vcera som pomocou RHN up2date naistaloval nejake rpm (nieco s XFree ...) a
> dnes ked som spustil Linux a napisal som startx, tak mi uz nenaskocilo
> Gnome ale ostalo mi to v textovom rezime
> Viete mi niekto poradit co stym?

1. Co to má co dělat se swapem ??
Pokud píšete nový dotaz neodpovídejtě (reply) na již existující příspěvek a
založte nový NEW nebo jak je to ve vašem poštovním programu. :-(

2. Třeba poslat více informací.
Co jste instaloval, jak, co to teď vypíše za chybovou hlášku. Pochybuji že by
to up2date tak zmršilo, takže nevyměnilo to nějaký ovladač grafiky, co máte
za grafiku ? Pokud od n vidie třeba nainstalovat znovu jejich ovladače zda
jste si nepřepsal jejich openGL těmi z RH to je jediná rada z hlavy,
křištálové koule nemáme.
Takže jaké balíčky jste instaloval a co to píše za chyby, chcete používat
gnome, kde, něco jiného......

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |