RedHat 8.0 - X windows - surne

Úterý Červenec 1 10:40:54 CEST 2003

On Tue, Jul 01, 2003 at 10:00:48AM +0200, mstevlik na gamo.sk wrote:
> 1. Ospravedlnujem sa, urobil som najprv Re na swap pricom vyhodil
> vyditelny obsah + subject, takze som predpokladal ze navaznost na swap sa
> stratila, ale ako pozeram tak nie :((

Pokud mate inteligentniho postovniho klienta, tak se zavislost neztrati,
protoze se zapise follow-up do hlavicek extra. Takze muj postovni
program zaradi Vas dotaz do nespravneho threadu.

> 2. Ako zistim co za balicky mi naistaloval RK up2date? Bolo ich niekolko
> 10tok takze si ich nepamatam :(

/var/log/up2date

> Pouzivam RH8.0 vo VMWare a teraz mi to po zadani startx napise toto:
>
> (WW) VMWARE(0): Failed to set up write-combining range
> (0xfa000000,0x1000000)
> Required symbol ShadowFBInit2 from module
> /usr/X11R6/lib/modules/drives/vmware_drv.o is unresolved!
> Falal server error:
> Some required symbols were unresolved
> XIO: fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on X server ":0.0"
> after 0 requests (0 known processed) with 0 events remaining

Asi budete muset preinstalovat VMWare modul do X, je na to skript
vmware-config-tools.pl. Nejsem si ted jisty, jestli se tim konfiguruji
Xy (pro VMWare), mozna budete muset sehnat neco u nich va Webu.

V kazdem pripade muzete ten modul nouzove vyhodit (v
/etx/X11/XF86Config) nebo se zacist do manualu k VMWare.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz