Novy mailman 2.1 v RH9 a problem s archivy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 1 12:14:12 CEST 2003

Zdravim,

pouzival jsem na RH6.2 mailman 2.0.x a interni archivovani do privatniho
archivu. Zadny zazrak to nebyl ale slo to. Nyni jsem upgradoval na RH9
a mailman 2.1 . Vse se zda byt lepsi jen ty archivy nic moc. Mam zapnute
vytvareni archivu jako mbox i html . Kdyz si chci stahnout archiv jako
mbox , tak se mi nabizi gzipnuty, ale kdyz si ho stahnu tak mam u jmena
souboru priponu txt.gz ale uvnitr je cisty text. Nevite jak to spravit
aby se to ukladalo spravne ?

Dalsi vec jsou prilohy - driv byly mime prilohy ponechany uvnitr zprav,
nyni jsou vyextrahovany, ulozeny do zvlastniho adresare a do tela zpravy
co je v archivu je na ne udelan http odkaz. Je u nej ale zmrsena pripona,
takze napr rtf soubor ma koncovku bin. Nevite zda to jde nejak vyresit ?
Nejlip tyhle nove ficury vypnout a mit to postaru a nebo aspon aby po
stahnuti toho souboru pres ten odkaz byla ta koncovka spravne ?

Nejak nemuzu najit zadnou pouzitelnou dokumentaci k 2.1 verzi ...