(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Heczko heczko na microsys.cz
Úterý Červenec 1 13:23:10 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Jan ' Kozo ' Vajda" <jvajda na somi.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, July 01, 2003 10:32 AM
Subject: Re: (odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

> :> Proc? Pokud komercni pro Vas znamena closed-source pak mate pravdu
> :> a nejde to. Pokud ale komercni pro Vas znamena pouze za $$ tak to
klidne
> :> muzete, pouze musite zpristupnit zdrojaky kazdemu, kdo Vasi
aplikaci
> :> bude
> :> pouzivat a bude tyto zdrojaky chtit.
>
> akurat, ze potom moze tie zdrojaky vystavit, pripadne cely SW
> distribuovat dalej bez obmedzenia. ( Co asi povodny autor nebude
niest,
> pri tomto type obchodneho modelu, lahko )

Samozrejme, tym som sa tu vobec nezaoberal, islo mi len o to, ci sa daju
pouzit GPL zdroje v komercnej aplikacii.
A je to potom aj na postaveni obchodneho modelu ci "autor" chce predavat
SW alebo sluzby okolo tohoto SW.
Tak je napriklad k dispozicii aj SAP databaza (len samotny DB engine),
ale uz
aplikacia ako IS je za tazke $$.

Kazimierz Heczko

e-mail: heczko na volny.cz