(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Úterý Červenec 1 15:30:38 CEST 2003

Ted se zeptam trosicku jinak, pokud vim, tak pod GPL licenci musim sirit
i to co jsem vytvoril za pouziti GPL nastroju (mozna se pletu, cet sem
to uz nakej patek zpatky), Pak tedy musim sirit i treba program pod
licenci GPL pokud jsem k jeho prekladu vyuzil GPL prekladac, a co kdyz
sem vytvoril treba obrazek v GPL programu, je ten obrazek taky GPL ?

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
hash.webjet.cz  www.webjet.cz  www.radioakropolis.cz  www.softwaremedia.cz