volne miesto na xfs

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Červenec 1 19:33:04 CEST 2003

Dňa Ut 1. Júl 2003 17:52 ste napísali:

> No MDK to trochu divne skombinovalo. xfsprogs-2.0.6 vyslo 30.05.2002. Ku
> ich kernelovej verzii prislucha xfsprogs-2.3.9. Netusim vsak, ci to moze
> sposobovat Vas problem. Idealne by bolo, keby sa Vam podarilo problem
> zopakovat a nabugzillovat to do MDK. Pokial by to molo mozne, skuste
> otestovat XFS 1.2, pripadne XFS 1.3pre s vanilla kernelom.
snazim sa sa problem zopakovat, ale zatial nic okrem 8Gb disku na
ktorom je tento problem nemam (teda pokial na nom este tento bug je,
pretoze som ho nemal viac ako mesiac pripojeny v pocitaci, tak neviem
aky je presne posledny stav). snazim sa zopakovat na 100Mb
particii, ale zatial nic. len obcas divne chovanie pri vypisovanii informacii
o volnom mieste na disku v prebehu plnenia diskoveho oddielu.