Postfix + IMAP

linux na vemat.cz linux na vemat.cz
Úterý Červenec 1 21:27:44 CEST 2003

imap

> fetchmail preda postfixu, ten vlozi do mailboxu. IMAP
server neky
> pozdeji zpristupni ty soubory klientovi. IMAP neumi
zpracovavat maily,
> je pouze pomoci nej mozne prochazet mailbox.

chci

> IMAP je sluzba. Musite ji povollit (pres inetd nebo
xinetd).

Zdravím pana Keršlágera a děkuji za odpověď,

No tak nějak jsem si myslel, že to je. Imapd jsem spustil
a z Win/Outlooku jsem se dostal na imap server. Jenže to
fungovalo nějak podivně. Myslím, že problém bude hlavně v
konfiguráku imapd.conf a konkrétně v parametrech
partition-default: a defaultpartition: A z man imapd.conf
mi tohle není jasné.

Lukáš Matela