Driver k Edimax EN5200PLT

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Červenec 1 23:01:10 CEST 2003

> Tak to sem tam nic takoveho nenasel. Zajimalo by me, zda-li tedy nemuze
> vadit - pokud se mi obcas zaplni disk na kterym mam /var. A pricina
> nestability neni prave v tom, ze napr. iptables nemuze ukladat logy.
> Tomu co jsem tet napsal prilis nerozumim, je to jen takova domenka.

No zda to je pricina vaseho problemu ve sve kristalove kouli nevidim, ale
pokud se vam bezne stava, ze na nekterych systemovych discich dochazi
misto, tak byste s tim mel neco delat - tj. bud zvetsit disk nebo
odstranit pricinu plneni.

Pokud jsem to z kontextu dobre pochopil, tak to je nejaky desktop s
nainstalovanym MDK, ktery ma v sobe nejake nastaveni iptables. Pokud ty
jejich logy nectete, tak asi nema smysl, aby se delaly, zejmena pokud tim
dochazi k zaplneni celeho /var svazku.

-- Honza Houstek