miesto vypnutia reboot

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Středa Červenec 2 08:45:01 CEST 2003

On Wed, 2 Jul 2003, iko wrote:

> ked dam v linuxe poweroff, tak sa mi pocitac nevypne, ale sa resetne.
> dost mi to vadi. v biose som aj vypol acpi, aj zapol, aj vselico som
> skusal a nic mi nepomaha. doska ma chipset i815e, doska matsonic. je to
> problem v doske? alebo nieco robim zle?

Pro zacatek se podivejte co presne spoustite:

$ ls -l /sbin/poweroff
/sbin/poweroff -> halt
$ ls -l /usr/bin/poweroff
/usr/bin/poweroff -> consolehelper

Pak muzete zkusit nastaveni /etc/pam.d/reboot.

No ale pokud je to v desce (muze byt, s timhle cipsetem nemam zkusenosti),
tak snad jedina zkusit novejsi BIOS pokud je)

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek