(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Středa Červenec 2 08:50:49 CEST 2003

On Tue, Jul 01, 2003 at 08:52:36PM +0200, Petr Šobáň wrote:

> Třeba to vememe na tom obrázku, použiji gimp a vytvořím nějaký obrázek úplně
> od nuly - všechno kreslím já podle sebe pomocí gimpu, potom si můžu dělat s
> obrázkem co chci a dát na něj jakoukoliv licenci.
> Pokud použiji nějaký obrázek který je šířen pod GPL licencí a upravím ho tak
> že třeba s toho původního zůstane pouze 1% tak výsledný produkt bude zase pod
> GPL.
>
> PS. Zajímalo by mě jak to potom bude ze zdrojákama? Seznam stisknutých kláves,
> a pohybů myši? :-)

Nj, čet sem to již opravdu hodně dávno, sem rád, ale ted se trochu
vratim: Co treba program a icony, tj: Vytvorim program, a ten program
bude pouzivat icony a ty budou GNU, chapu to dobre, ze treba pokud dam
na vyber icony svoje a ty gnu a nebude to sireno dohromady ale kazde
zvlast je vse vporadku ?

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
hash.webjet.cz  www.webjet.cz  www.radioakropolis.cz  www.softwaremedia.cz