instalace 3C905B Combo - AUI

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Středa Červenec 2 01:23:03 CEST 2003

On Tue, 1 Jul 2003, Michal Grunt wrote:

> Zdravim,
> jelikoz jsem linux zacatecnik, poradi mi nekdo jak nakonfigurovat sitovku
> 3C905B Combo tak, aby to behalo na AUI full duplex? Mam starsi Mandrake 7.2.
> Vim ze to ma neco spolecneho s modules.conf a modprobe, ale v tech
> parametrech mam docela zmatek.

Zdravim,

 a beha Vam to aspon nejak po aui? Jestli ne, tak pravdepodobne hledate
programek 3c5x9setup, kterym prepnete onu sitovku na spravny interface.
Pokud jej nenajdete, tak ho zkusim u sebe nekde najit a poslu Vam jej.

 A jestli Vam to uz po aui beha, tak reseni neznam.

--
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at kyselica.eunet.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488