hry a podsite

Michal Várady sisman na volny.cz
Úterý Červenec 1 19:54:58 CEST 2003


jo, to je jasny
ale na router prijde paket, kterej chce na adresu 255.255.255.255, tak by
neco melo ten router donutit poslat to vsem v siti, nebo treba vsem co maji
192.168.x.x

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na pslib.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20030629230205.GD7052 na pluto.pslib.cz...
> On Sun, Jun 29, 2003 at 10:26:54PM +0200, Michal V?rady wrote:
> > Zdravim,
> > mam nekolik pocitacu v siti - comp1, comp2 (wokna) a server (linux).
> >
> > comp1 je "spojen" se serverem bezdratove na siti 192.168.0.x a server s
> > comp2 jsou spojeny dratove na siti 192.168.1.x.
> >
> > Potreboval bych zajistit, aby se daly hrat hry, ne ze by to ted neslo,
ale
> > autodetekce serveru (herniho) selhava, takze musim zadat primo IP adresu
> > druheho pocitace. U nekterych her - a je jich dost - nelze zadat primo
IP
> > adresu serveru, ale spolehaji se prave na autodetekci > zatim
neresitelny
> > problem ???
> >
> > Sit bezne funguje, na linux.serveru je samba, vsichni muzou vsechny
vzajemne
> > pingat, standardni protokoly taky valijou na kterykoli misto v siti...
>
> "Autodetekce" probiha tak, ze dany pocitac vysle broadcast (tj.
> 192.168.0.255 nebo 192.168.1.255). Takze musite zajistit pruchod
> broadcastu skrz ten router. Pokud na serveru nastavite masky
> 255.255.0.0, zapnete proxy ARP a na stanicich nastavite stejne masky,
> melo by to fungovat.
>
> echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/conf/all/proxy_arp
>
> Pripadne muzete zkusit udelat z toho serveru bridge.
>
> --
>                         Milan Kerslager
>                         E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
>                         WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/
>
> --------------------------------------------------------------------------
-
> Meta-FAQ (odhlen , archv, FAQ a dal ): http://www.linux.cz/mailing-list
> TIP: Konference o Perlu: perl na listserv na muni.cz
>




Další informace o konferenci Linux