hry a podsite II. - vpn a broadcasty?

Martin Filip nexus na yo.cz
Středa Červenec 2 11:29:34 CEST 2003

Zdravim konferenci,

nedavno zde probehnuvsi thread sem peclive sledoval, protoze jsem mel
PODOBNY problem, ale odpoved na nej nikde nepadla. Ma situace je
nasledujici: chtel jsem si s kamaradem na druhe strane mesta zahrat hru
Homeworld. Tato hra neumi "hrat" primo skrz net prez IPcka. Tak si rikam
- vytvorim ji zdani, ze se nachazi na lokalni siti.

situace:

PC1 (linux + win) ---- router (linux) --- { internet } ---- PC2 (win)

rikam si: na router nahodim pptpd, na PC2 nastavim VPN pripojeni a pri
"spravne" konstalaci IPcek, to prece pojede. Inu jak jsem si rekl, stalo
se. Vse tak jak ma byt. Pingy, dalsi data, proste vsechno po virtualni
lokalni siti chodi. Slava, spoustime hru - ale nikde nic. Na lokalni
siti zadna hra nebezi.

Poustim na sve linuxove masine a na routeru nami vsemi velmi oblibeny
tcpdump, pricemz nechavam na pc2 pustenou hru s kamaradem stale
klikajicim na "refresh", aby homeworld stale zjistoval na lokalni siti
nove hry. a co nevidim. Ono to do site bleje broadcasty na
255.255.255.255. Pekne rikam si. Dokonce to projde i na router pres
pptpd spojeni. Ale jake je moje prekvapeni, kdyz zjistim, ze pptpd to
nepousti dal? Na pc1 nedojde ani jeden broadcastoidni paket.

Nema nekdo z vas nejaky napad, co by mohlo problem zpusobovat?

Predem diq za odpovedi.

--
Martin Filip (Nexus)
e-mail: nexus na yo.cz

-- If it happens once, it's a bug.
   If it happens twice, it's a feature.
   If it happens more then twice, it's a design philosophy
-- If it has syntax, it isn't user friendly.
-- If it's not in the computer, it doesn't exist.