nabourani

Středa Červenec 2 16:33:08 CEST 2003

On Wed, Jul 02, 2003 at 01:10:21PM +0200, Lukáš Havlas wrote:

> me to defaulten jede na HTTP - RH80 ale rad bych to spustil na https, ale
> nevim jak.

No, to pak kazdej vidi Vase rootovske heslo. To je skvele.

> nevite nekdo zhruba system jak postupovat?

Webmin jede myslim jako demon, takze bud si prectete nejake README z
Webminu nebo pouzijete zaplaty, ktere ma u webmina Mandrake (ktery ho ma
pry v distribuci a nekdo tady tvrdil ze jede implicitne na HTTPS).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz