OCR, Clara

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Středa Červenec 2 17:29:48 CEST 2003

On 02-07-2003 17.20 +0200, Karel Kral wrote:
> Dobry den,
  zdravim,

> [...]
> co mi v cernobilem rezimu slusne ofoti jednotlive stranky (scanerem je
> to strasne zdlouhave). Jednotlive knihy davam do jednotlivych adresaru a
> pomoci netpbm si je pripravim pro OCR. Pustim Claru - a zacnu si
> definovat "nerozpoznane" pismenka (kdyz si necham automaticky vytvorit
> fontbook). Jenze nerozpoznanych je hodne - je to zdlouhave. Otazka:
> funguje to nekomu ? (myslim tim - jestli nekdo timto zpusobem v rozumnem
> case dostal text v cestine do PC v TXT (resp. html) podobe ? (napr.
> nejakym postelovanim nastaveni) ? Neni treba nejaky jednodussi
 co jsem delal s gocr ( neni to nic extra ) , tak pomohlo pridat
 kontrast nebo jas. zkuste si pohrat s temi nastavenimi. pripadne to
 prohnat pres nejaky nastroj treba imagemack, convert, xn, script-fu v
 gimpu.
 gocr pak mel vetsi ucinnost rozpoznavani. nevim , jak s rychlosti,
 ale mozna to muze pomoci.

> Predem moc diky
> Karel Kral

   zatim