Cyrus-imap ?

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Středa Červenec 2 19:51:53 CEST 2003

Skvělé, moc dík Danovi Ohnesorgovi.
To že se má v klientovi nastavit INBOX. a že po vytvoření
uživatele pomocí
cm user.jmeno
se zároveň vytvoří INBOX mi z
man imapd.conf ani man cyradm
nebylo jasné. Teď už to funguje.

> No asi nemate ani jednoho uzivatele zalozeneho v saslu.
No to asi nemám. Je to pro Cyrus-imap nezbytné? Myslím, že
ne protože to funguje.

> Muzete se i outlooku nastavit namespace nebo prefix na
INBOX. (ta tecka je dulezita), ale prijdete o moznost
divat se do schranek jinych uzivatelu.

To jsem bohužel přišel a to sdílení se mi na Cyrus-imap
zrovna líbilo. Nedá se to udělat nějak jinak?

půjde do sent, smazaná do recycle atd?
> To je starost klienta, ten si to musi udelat sam
(outlook to vetsinou umi).

Jojo, Outlook tohle zvládnul

Ale stejně ještě jednou moc dík za ochotu.