WYSIWYG editor pro Linux

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Středa Červenec 2 21:52:59 CEST 2003

On Wed, Jul 02, 2003 at 08:26:04PM +0200, Pavel Švarc wrote:

> Chtěl něco srovnatelného s Dreamweaver což Quanta opravdu není, nejdlíže je
> opravdu editor v Mozille a Možná i HTML výstup z OpenOffice, to jsem
> nezkoušel.
> Pravdou je že prostě nic pro vizuální návrh v LINUXu není a protože to není
> je vidět že to nikdo nepotřebuje :O)))

No řeknu to asi tak, velmi kvalitní WYSIWYG editor je autorova hlava,
přesněji řečeno, profinástroj je třeba vim s kombinací třeba PHP.

Takže Moziilu používám k vytvoření základního skinu, a ten pak převádím
do php (může toho být daleko více třeba jen dhtml) a pak je to
záležitost u mě třeba vimu, může to být emac, nebo user-like cooledit :)

Pak pokud opravdu ovládáte html(php,pyton, atd) což by jste měl pokud
tvoříte kvalitní web, dostanete profesionální produkt, s prominutím
stačky typu microsoft FrontPage neuznávám, a ty výlezy sou někdy fakt
jen sračky, který dělají problémy na obou stránách - klient/server na
straně klienta zvlášt v browserech typu netscape, mozilla nebo links ...

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
hash.webjet.cz  www.webjet.cz  www.radioakropolis.cz  www.softwaremedia.cz