Zaznamove zarizeni

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Čtvrtek Červenec 3 11:12:47 CEST 2003

Igor Bujna wrote:

>Zdravim,
>potrebuji vyresit problem ohledne zaznamove zarizeni vysici na tel.lince.
>Jedna se mi, aby toto zarizeni zaznamenalo veskery prichozi ci odchozi
>hovor. Telefonni linka muze byt analogova ci ISDN.
>Toto zarizeni by zaznamenavalo hovory jenom s jednoho telefonu a dany
>zaznam ulozil jako zvukovy soubor, a vse aby behalo nejlepe na linuxu.
>Slo by to udelat pres modem??? Ci existuje nejaka karta???

Vygooglil jsem tento odkaz na stranky, ktere se zabyvaji %subj%
http://www.links999.net/Science/voice.html
U nas je na teto strance taky odkazy zabyvajici se %subj%
http://www.volny.cz/hostiegu/Files/testzar.htm
Vetsinou se jedna o velice prorostle profisionalni systemy, ktere
ukladaji hovory i videa.
Tyto systemy byvaji take velice drahe a druha hlavni stranka je, ze tyto
systemy bezi hlavne na platforme Win32.
Po hledani na internetu jsem nasel vyrobce, ktery vyraby tyto karty viz.
http://www.voicetronix.com.au/vpb8i.htm
Tuto kartu lze poridit za 620$ + postovne(cca 700$). K teto karte
nabizeji jednoduchy system pro ukladani prichozich hovoru.
A co je nejdulezitejsi!!!! Tato karty i system behaji i pod Linux a FreeBSD.
Kdyby nekdo mel podobnou variantu, tak se muzeme domluvit i na financnim
vyrovnani.
Diky