gcc verze 2 a 3 - problem pri zavadeni modulu

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Červenec 3 13:34:34 CEST 2003

On Thu, 3 Jul 2003, Martin Klem wrote:

> avelan2_cs.o) is compiled with a gcc
> Jul  3 12:51:38 triples cardmgr[3579]: + version 2 compiler, while the
> kernel you are running is compiled with
> Jul  3 12:51:38 triples cardmgr[3579]: + a gcc version 3 compiler. This is
> known to not work.

Neco podobneho jsem take resil, po chvili patrani jsem zjistil, ze je
problem v tom, ze verze jadra se zjistuje z /proc/version kde je to jako

... (gcc version 3.3) ...

a pro gcc se verze zjistuje z gcc -v kde je

gcc version 3.3

Uz je to chvile, ale myslim, ze jsem to vyresil upravou zdrojaku modutils.
Vadila tam ta zavorka na konci. Kazdopadne nejjednodusi zpusob je podivat
se do zdrojaku modutils.

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek