samba disky odpojeny po urcite dobe necinnosti?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Červenec 3 16:50:07 CEST 2003

V Čt, 03. 07. 2003 v 13.55, Petr Stehlik napsal:
> Zdar,
>
> pry Windows XP po urcite dobe (zrejme necinnosti) odpoji Samba share a
> pak clovek musi znovu rucne namapovat (zadat jmeno/heslo), aby to pak
> zas chvilu jelo. Slysel nekdo neco takoveho?

Vcera jsem tahal z update nejakou opravu, ktera toto (nebo neco
podobneho) zminovala. Obecne mi win98 a xp semtam disky odpoji, takze
vsude na stanicich mam .bat po spusteni, ktery to pripoji znova. A kdyz
mi nekdo z nejake firmy vola, ze to nejde, nic neresim a zahlasim, aby
se odhlasil ze site a prihlasil znova. Kdyz uz tam ty winy musi mit, at
si s nima uzijou.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>