UPC mistral & squid-http, http-proxy

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Červenec 3 17:44:19 CEST 2003

Nečetl jsem Váš původní příspěvek, ale myslím, že vím, kde je problém. :-)

On Thu, Jul 03, 2003 at 04:55:29PM +0200, oldfrog na volny.cz wrote:

> uvedena pravidla, posledni dva radky zmizi. Pokud zadna
> pravidla nezadam (implicitni politika ACCEPT), nmap
> zjisti ty dva porty. Cim jsou tyto porty vyjimecne?
> Proc zrovna ukazuje tyto?
>
> Kdyz skenuji jineho uzivatele mistral.cz, ktery ma windows
> a zadne sluzby mu tam nebezi, dostavam stejny vysledek.

UPC v únoru 2003 nastavili kabelové modemy tak, že pakety na porty 3128
a 8080 zahazuje.

> OldFrog.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"/bin/bash: /home/xznamen/bin/sigrotate: No such file or directory"
       -- Tomáš Znamenáček