radiova klavesnica + myska

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červenec 4 00:04:22 CEST 2003

Dne čt 3. července 2003 21:50 jste napsal(a):

> nejak nechapem k comu by to bolo dobre ??

??? K tomu aby se zjistilo zda to chodí takhle :-((

> [...]
> nvidia               1466976  10  (autoclean)
> via82cxxx_audio        18936   0
> ac97_codec              9512   0  [via82cxxx_audio]
> soundcore               3332   2  [via82cxxx_audio]
> ipt_multiport            664   1  (autoclean)
> ipt_state                536   2  (autoclean)
> ip_conntrack           18016   1  (autoclean) [ipt_state]
> iptable_filter          1644   1  (autoclean)
> ip_tables              11768   3  [ipt_multiport ipt_state iptable_filter]
> ide-scsi                8048   0
> 8139too                15272   1
> mii                     2240   0  [8139too]

Ať se dívám jak se dívám žádný modul pro usb zde není ani žádný pro myš takže
jak vám to chodí, pak se není co divit že to nechce chodit.

Kde je modul pro usb usb-ohci nebo usb-uhci?? Nebo máte usb v jádře natvrdo ?
Kde je modul pro keybdev, mousedev nebo usbkbd, usbmouse nebo něco podobného ?

Jak vám potom může ta myš chodit na USB když tam nemáte modul :-(

Nejdříve udělejte co jsem vám radil a řekněte co to dělá a potom se můžeme
bavit dále.
Prostě pro zařízení musí být budto ovladače v jádře nebo musí být zavedené
jako moduly a pokud to tam není tak to nemůže fungovat.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |