Linux na USB disku

BOBO b2 na quick.cz
Pátek Červenec 4 09:27:11 CEST 2003

v podstate ne, ale kdyz uz taham ten disk, tak proc jeste tahat CD? a
kdyz vsechny tri pocitace s podporou bootovani z USB tak nemusim tahat
ani disketu... nechci se tady dohadovat, zda su nebo nejsu tak ukrutne
natvrdlej a nenapadne mne mountnout disk.... ptal jsem se, zda se mam
pokouset zprovoznit ten linux na HDD pripojenem na USB a jestli nekdo
poradi :o)
BOBO