Zaznamove zarizeni

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červenec 4 15:14:06 CEST 2003

: Odesílatel: Igor Bujna <igor.bujna na maxi-tip.cz>
: >
: Vygooglil jsem tento odkaz na stranky, ktere se zabyvaji %subj%
: http://www.links999.net/Science/voice.html
: U nas je na teto strance taky odkazy zabyvajici se %subj%
: http://www.volny.cz/hostiegu/Files/testzar.htm
: Vetsinou se jedna o velice prorostle profisionalni systemy, ktere
: ukladaji hovory i videa.
: Tyto systemy byvaji take velice drahe a druha hlavni stranka je, ze tyto
: systemy bezi hlavne na platforme Win32.
: Po hledani na internetu jsem nasel vyrobce, ktery vyraby tyto karty viz.
: http://www.voicetronix.com.au/vpb8i.htm
: Tuto kartu lze poridit za 620$ + postovne(cca 700$). K teto karte
: nabizeji jednoduchy system pro ukladani prichozich hovoru.

Jenze vsechny tyhle zarizeni jsou homologovane asi tak uplne stejne, jako
ta uplne nejjednodussi varianta, kterou jsem navrhoval. A to s
neporovnatelnou cenou.

JL.