nefunkcni cbg i htb ale bez chyb

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pátek Červenec 4 11:04:09 CEST 2003

dobry den

stala se mi takova ve, na ciste instalaci slacka myslim ze 8ce, s
nainstalovanym novym jadrem 2.4.21 chci rochdit htb - vymana za cqb
ktere bezi na starsim stroji jenz zacina vynechavat - zatez/cbq/stari

Nastavil jsem tedy 4 sitovky tak jak maji byt nastaveny, dokonce routy
jsem nastavil spravne, kdyby chtel si htb(cbq) kontroloval zda ma ip
ktere shapuje ma na te spravne sitovce, v zaveru jsem se i vsechny
sitovky pripojil do switchu aby byly nakonekteny, ale marne :(

pokud spustim htb start - nactou se pouze moduly, htb stat mi stejne
jako htb list nic neukaze - adresare mam na spravnem miste
htb compile mi hodi chybu :

**HTB: no configured devices found!

bral bych kdybych mel spatne nadefinovane skupiny, jeste jsem to v realu
nerozbehl

tak sem zkusil alespon cbq, ale vysledek je podobny s tim rozdilem ze
cbq compile mi provede compilaci, ale start je priliz rychly na o aby se
zkutecne spustil a stats ani list mi nic neukaze, ovsem toto cbq - jak
script tak konfiguraky jsou v tuto chvili funkcni na starem shaperu :(

nevite nekdo kde by mohl byt zakopany pes ?

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
hash.webjet.cz  www.webjet.cz  www.radioakropolis.cz  www.softwaremedia.cz