Re: find ukazuje jen adresare

Ales Nehyba alesus na seznam.cz
Pátek Červenec 4 19:58:04 CEST 2003

V Pá, 04. 07. 2003 v 08.22, Zdenek Pytela napsal:

>       Davate tam urcite ty uvozovky? Uvedte presne prikazy, ktere
> funguji a nefunguji.

Prikaz zni:
find /var/mp3 -name "*.mp3", pricemz ve /var/mp3 jsou zanrove
podadresare, ktere obsahuje dalsi podadresare, ktere teprve obsahuji
soubory.
Zkusim pouzit navrh p. Bednare - diky. Jen me udivilo, ze na jednom
PC
to funguje bez -type f a na druhem ne.

--
Věděli jste, že kacelář můžete mít zdarma?
?

Reklama:
Dej volny den svym brylim a prozij leto naplno. Kup baleni cocek Focus DAILIES za akcni cenu a získej 10 cocek ZDARMA! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=56077%26url=http://www.cz.cibavision.com/