Apache: mod_auth_mysql?

Washek mart.v na seznam.cz
Pátek Červenec 4 20:25:07 CEST 2003

> http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/tutorials/1447/2/
> a tam se píše hodně věcí na toto téma. Mj.

Tak trosku poporade.. samozrejme sem googloval (ac se Vam to mozna
nezda ;)), pri blizsim prozkoumani toho (jinak moc hezkeho) tutorialu
zjistite, ze se tam mluvi o Slackware 4.0 (coz by zas tak nevadilo,
ale je to uz tak mirne zastarale povidani) a prilozena sajta, z ktere
se to ma dat stahnout nefunguje.

> (Newer versions of Slackware Linux have Apache with mod_auth_mysql
already
> compiled in as well.)
> Tak kde je problém?

Problem je v tom, ze nepouzivam predkompilovany apache z distribuce,
ale mam svuj vlastni, kde samozrejme tento modul uz neni...

Jak rikam, vyzkousel jsem vsechny moduly, ktere byly ke stahnuti, ale
ani jeden se me nepovedl bez problemu zkompilovat (samozrejme cesty k
mysql includes a libraries, pripadne apache apxs jsem mel dobre
nastavene), kuprikladu pri jednom ze zpusobu (pres apxs) se dostavil
takovyto vysledek:

# /usr/local/apache/bin/apxs -c -D
APACHE1 -L/usr/local/mysql/lib/mysql -I/usr/local/mysql/include/mysql
-lmysqlclient -lm -lz mod_auth_mysql.c
mod_auth_mysql.c: In function `mysql_authenticate_basic_user':
mod_auth_mysql.c:667: warning: passing arg 2 of `strcmp' makes pointer
from integer without a cast
gcc -shared -o mod_auth_mysql.so
mod_auth_mysql.o -L/usr/local/mysql/lib/mysql -lmysqlclient -lm -lz

Diky za odpovedi
Washek